Training camp Arabba 2013 - 1. sklop

Najboljši slovenski turnosmučarski tekmovalec in slovenski reprezentant Nejc Kuhar že pridno trenira, in sicer se je za prvi sklop odpravil v sosednjo Italij, v Arabbo, na pobočja Marmolade. Kako je bilo, si lahko preberete spodnji Nejčev zapis.
Nejc na Punnta Rocci, foto arhiv Nejca Kuharja
Za mano so prvi štirje dnevi treninga na snegu, kot že tradicionalno na severnih pobočjih Marmolade. Še v ponedeljek ni kazalo nič obetavno, da bi lahko našel kje ugodne razmere za trening. A telefonski pogovor s Filippom v ponedeljek zvečer je bil vzrok, da sem bil že v torek zjutraj na poti proti Dolomitom.
V torek popoldne sem tako opravil že prvi trening v odličnih razmerah na Marmoladi. Snega je sicer na Fedai le za vzorec, dovolj sicer za hojo s smučmi navzgor, a zadnjih 300 višinskih metrov na spustu je potrebno peš. Pravo nasprotje pa je ledenik, ki je v precej boljšem stanju kot vsa prejšnja leta. Dolga lanska zima je botrovala k temu, da so razpoke letos ostale zaprte in tako lahko brez problema izkoriščaš vsa širna pobočja.
V sredo je ves dan rahlo snežilo, pihal je močan veter, tako da sva trenirala le do višine okrog 2800 m. Popoldan je sledil še hitri trening s palicam.
Četrtek nama je zopet ponudil lepo vreme, ampak veter je naredil svoje in Marmolada se je spremenila v eno samo kložo. Je bil pa trening spustov zaradi tega še toliko boljši, saj je noge precej hitreje navilo, kot v pršiču. Popoldne smo tokrat opravili še rolkarski trening na prelaz Falzarego. Zvečer pa nas je Urban Zemmer povabil na pogostitev ob zaključku vertikalne sezone. Tako sem imel priložnost videti kje živi, trenira in nenazadnje kje je skrivnost njegovih uspehov. No ugotovil sem, da živi na res lepi kmetiji nad Val Gardeno, na samem, v objemu gora, skrivnost uspehov pa je gotovo njegova žena, ki odlično kuha ;)
Vsako leto imam na začetku sezone težave z otiščanci v pancerjih in tudi letos se temu nisem mogel izogniti. Že v četrtek sem čutil, da me v petnem delu boli, v petek pa se je bolečina tako stopnjevala, da nisem mogel niti normalno hoditi. Tako sem opravil le 1 uro počasnega treninga na snegu, popoldne pa odšel proti domu, v upanju da se mi bolečina v naslednjih dneh umiri.
Če bo vse po sreči, bom v drugi polovici prihajajočega tedna ponovno odšel na sneg, tokrat na Passo Tonale, kjer bo potekal že tradicionalni Crazy Weekend, otvoritev tekmovalne sezone.